עמותת וראייטי צריכה אתכם, ואתם בטוח יכולים לעזור…

עמותת "וראייטי" צריכה אתכם.

עמותת "וראייטי" מסייעת לילדים עם צרכים מיוחדים ולמשפחותיהם. הסיוע המתקבל מהעמותה עוזר לילדים לתפקד טוב יותר, וכן להשתלב בקהילה ובחברה הישראלית.

בדומה להמון עמותות בישראל, גם על עמותת "וראייטי" עברה תקופה מורכבת ולא פשוטה שהקשתה מאוד על פעילותה השוטפת.

כל אחד מאיתנו יכול למצוא את הדרך שמתאימה לו לעזור לעמותה להמשיך בפעילות הקודש שלה, והדרכים הן מגוונות:

תרומה ישירה

ניתן לתרום באופן ישיר לעמותת "וראייטי" כל סכום דרך האתר של העמותה. בנוסף, בתרומה של 500 ש"ח לחודש למשך 12 חודשים, ניתן לממן טיפוליים שבועיים לילד או ילדה הזקוקים לכך. לשם כך, ניתן גם להתאגד מספר חברים או בני משפחה.

"עיגול לטובה"

יוזמה מבורכת בה כל עסקה בסכום לא עגול בכרטיס האשראי תעוגל כלפי מעלה, כשאותן אגורות בודדות תועברנה לעמותת "וראייטי". מדובר בממוצע של 4 ש"ח לחודש בסך הכל, שאינם מורגשים עבורנו אבל יכולים לשנות חיים.

הרישום ליוזמה זו – דרך אתר העמותה.

שליחת כרטיסי הברכה של וראייטי

אם אתם אוהבים לפנק את החברים ובני המשפחה בכרטיסי ברכה לימי הולדת ולאירועים נוספים, תוכלו לשלוח את כרטיסי הברכה הדיגיטליים של "וראייטי" – כרטיסי ברכה מעוצבים, עם תוכן איכותי, הומוריסטיים ו…הכי אישיים שיש.

אנחנו ב – GREETiER בנינו קישור מיוחד לעמותת "וראייטי", דרכו ניתן לשלוח בשניות את כרטיס הברכה הכי מיוחד שיש. כל רכישה דרך קישור זה מזכה את עמותת "וראייטי" ב – 50% מהרווחים על הכרטיס, וכך אתם מצליחים לשמח פעמיים!

אתם מוזמנים לשמור את הקישור הבא אצלכם ב"מועדפים" ולהשתמש בו בכל יום הולדת, לידה ויום נישואין: www.greetier.com/variety

בנוסף, אתם מוזמנים לשתף את הקישור הזה עם מי שתרצו – כל כרטיס ברכה שנרכש דרך הקישור הזה עוזר לפעילות השוטפת של העמותה.

שיווק כרטיסי הברכה של וראייטי

בעלי חנות אונליין או בעלי חנות "רגילה"? עובדים ברשת חנויות שמוכרת מתנות? מובילי קהילות, בלוגרים או בעלי אתרים רלוונטיים?

פנו אלינו ל – GREETiER על מנת שתוכלו בתהליך קצרצר לשווק דרככם את כרטיסי הברכה של "וראייטי", לעזור לעמותה ואפילו להרוויח מכך.

לפרטים: itsikg@greetier.com

כל האמור למעלה לא קשור אליכם, אבל אתם מכירים מישהו כזה? העבירו לו את הבשורה.

התנדבות

מעוניינים לתת מעצמכם יותר כדי לעזור לעמותה? עמותת "וראייטי" תשמח למתנדבים בתחומים שונים. השאירו את הפרטים שלכם באתר של העמותה, ונציגי "וראייטי" יחזרו אליכם במהירות עם הצעות להתנדבות משמעותית.

שיתופי פעולה עם חברות וארגונים

שייכים לארגון או חברה שלדעתכם יכולים לעזור איכשהו לעמותת "וראייטי" בכל מיני דרכים?

צרו קשר עם "וראייטי" באתר של העמותה. מיוזמות דומות נולדו הטקסים המרגשים בפתיחת משחקי מכבי ת"א בכדורסל ומכבי חיפה בכדורגל, סדרת הבקבוקים של "מי עדן" ומכירת סיכות "לב הזהב" על די רשת שופרסל.

נראה לכם שמישהו יתעניין בדרכים כיצד לעזור לעמותה? קדימה – שתפו לו בשמחה!