הבלוג של גריטייר

הבלוג-שלנו

מאמר אורח – איפה נמצא ברכות ללידה?

כך תיצרו ברכה מרגשת עבור היולדת הטריה.
זאת יכולה להיות החברה הכי טובה שלכם, קרובת משפחה או אפילו עמיתה לעבודה. ברגע שנשמע הבכי הראשון והתמונה שתנציח את הרגע המיוחד תשלח לכולם – אי אפשר יהיה לעצור את ההתרגשות. אז אחרי האיחולים בעל פה, המתנות, הטלפונים ומשלוחי הפרחים – הגיע הזמן לרגש גם באמצעות ברכה כתובה. איך תעשו את זה? ריכזנו לכם ארבע דרכים לעשות זאת.

אפשרות מספר 1: כיתבו ברכה בעצמכם
אם התברכתם בכישרון כתיבה – אין ספק שזכיתם. תוכלו לבחור היטב את המילים הנכונות שתעזורנה לכם לרגש את האם הטריה וכמובן גם את האב הצעיר. כתיבה עצמאית של ברכה תאפשר לכם לוודא שהיא תיכתב בזמן שמתאים לכם, להיות מוכנה למפגש המיוחל, וגם תשלב את המאפיינים הייחודים של הקשר שלכם עם היולדת.

אפשרות מספר 2: חפשו ברכה ברשת
לא הצלחתם למצוא את המוזה ולייצר ברכה מרגשת ומיוחדת? אתרי ברכות רבים ברשת יוכלו לסייע לכם בביצוע המשימה. חלק מאתרי הברכות יציעו לכם ברכות מקוריות שנכתבו על ידי כותב ברכות מקצועי וחלק מהם יאפשרו לכם לעשות שימוש בברכות שנכתבו על ידי הגולשים. כך או כך, עם מגוון עצום של ברכות, ודאי תוכלו למצוא משהו שיתאים לכם. חשוב יהיה להזכיר שבחלק מאתרי הברכות שמאפשרים לגולשים להעלות תכנים שונים, לא תמיד מתבצעת בקרה הדוקה על איכות התוכן.

אפשרות מספר 3: צרו ברכה דיגיטלית מעוצבת
אם אתם מעוניינים באמת, אבל באמת לרגש את היולדת, תוכלו לעשות זאת באמצעות שירות חדשני – פרי הפיתוח שלנו בגריטייר. באמצעות ממשק נעים וחוויתי תוכלו לבחור את סוג האירוע שעבורו אתם מעוניינים ליצור את הברכה, ולשלוח ברכה מעוצבת שתישמר לתמיד. לא אהבתם את הברכה? אין שום בעיה. בלחיצה קלה על כפתור תוכלו להגריל ברכה אחרת עד לשביעות רצונכם המלאה. כרטיס הברכה הדיגיטלי שלנו עולה 3.90 ש"ח בלבד וחשוב לציין כי חלק מההכנסות נתרם לעמותת וראייטי – למען ילדי ישראל.

לכרטיסי הברכה הדיגיטליים של גריטייר: www.greetier.com/personal

אפשרות מספר 4: פנו לכותב ברכות מקצועי
אפשרות נוספת שעומדת לרשותכם, אם אתם מעוניינים להגיש את המילים המדויקות והמתאימות ביותר ליולדת הטריה, היא להיעזר בשירותיו של כותב ברכות מקצועי. התקשרות כזאת תאפשר לכם לייצר ברכה איכותית שבה ישמרו כללי התחביר והלשון, לשלב חריזה נעימה לאוזן ולטייב את הברכה ככל שיידרש עד שתהיו שבעי רצון. עם זאת, חשוב יהיה לשים את הדברים על השולחן: פניה לכותב ברכות מקצועי כרוכה בתשלום שהוא גבוה משמעותית ממציאת ברכה ברשת או מחילול ברכה באמצעות השירות החדש שלנו.

מעוניינים בכותב ברכות אישיות? כדאי לכם לבדוק את נדב כהן, בעלי אתר הברכות השלם טופגריט: www.topgreet.com

לסיכום,
תהא הדרך אשר תהא – אם בחרתם לרגש ולשמח אישה שזה עתה ילדה – כבר זכיתם במצווה חשובה. מזל טוב וניפגש בשמחות.

המאמר בשיתוף מורן גרמה מפעילת אתר מוצרי התינוקות Hugs
https://www.hugs.co.il