רעיונות למתנות ליום האהבה

יום האהבה בפתח ואין לכם מושג מה לקנות לאהוביכם? הנה כמה רעיונות, קלאסיים ומקוריים, שיסייעו לכם בבחירה.

מוצרי תמונות

כיום ניתן למצוא שירותי הדפסת תמונות כמעט על כל חפץ. החל מהדפסת ספלים או מוצרי טקסטיל המוכרת לנו כבר שנים ועד הדפסה על פאזל, סלע בזלת, ספלי זכוכית ואפילו מגינים לטלפון. כשהזוג בשלב יציב, מחוייב וותיק נחמד להשוויץ באהבה שלהם קצת ולהזכיר אותה לעצמם כל יום ולשם כך בדיוק נוצרו מתנות ליום האהבה עם התמונות.

אוכל

רכישת מתנות לולנטיין הן תחום רחב ומגוון שכל זוג מוצא בו את הנישה המתאימה לו. מוצרי אוכל הם נישה שמתאימה לרוב הזוגות מאחר ורוב האנשים אוהבים אוכל והמוצרים בתחום זה מגוונים מאוד. בתחום מארזי המזון ליום האהבה ניתן למצוא מארזים לאכילה מיידית, כמו מארז יין, לחמים וגבינות ומארזי מתוקים בעבודת יד ובאיכות בוטיק וגם מארזי הכנה משותפת כמו מארזי הכנת פרלינים או טראפלס או אפילו, לחובבי הבישול, מארזי תבלינים מיוחדים. מארזי אוכל מתאימים לזוגות ותיקים, כאלה שכבר קנו אחד לשני את כל המתנות המתבקשות אך גם לזוגות צעירים, שרוצים לבחור את הדינמיקה ביניהם ולא רוצים לקנות משהו מחייב כמו תכשיט או מוצר עם תמונה.

הקלאסי

המתנות הקלאסיות ליום האהבה, אלה שתמיד מצליחות ומאוד קשה ליפול בהן הן המוצרים המוכרים: מוצרים שונים בצורת לב, בובת פרווה או תכשיט. תכשיטים לאישה או לגבר הם לרוב כיוון למתנות בלתי- נשכחות שמכניסות ליום האהבה אלמנטים נוספים מעבר להצהרה על אהבה רומנטית-זוגית. בתחום זה ניתן לראות, למשל, שרשראות או טבעות עם שמות הילדים,  תכשיטים עם מקום לחריטה של משפט או מילה המאפיינים את בני הזוג ומביעים הערכה או תכשיטים שבנוסף להיותם מתנה ליום זה גם מביעים מחוייבות והצהרת כוונות לעתיד. מוצרים שונים בצורת לב נחשבים כיום למעט מיושנים אך עדיין ישנם אנשים שיימסו אל מול הקיטש הנוסטלגי הזה. בובות פרווה הן כבר מזמן לא גושי הפרווה הסינטטית שהיו נפוצים פה בימי האהבה של לפני 20 שנה והיום ישנו מבחר רחב עם אפשרויות לצרף אליהם מתנה נוספת: בובה המחזיקה קופסת תכשיטים, שוקולד או בלון, בובה המשמשת כרמקול בעוצמה נמוכה כדי לישון בלילה עם מוזיקה מרגיעה, בובה לבושה בחולצה מודפסת עם הדפס לבחירה וכו'.

החווייתי

אהבה מגיעה בכל מיני צורות ובכל מיני דינמיקות זוגיות. ישנם זוגות שטקס הענקת מתנה זה לזו או זו לזה מביכים אותם או נראים להם ריקים מתוכן. לזוגות כאלה יתאימו חוויות זוגיות. לא מתנה שצד אחד מעניק לשני אלא עשייה של ביחד. החל בערכות יצירה להכנה זוגית בבית, דרך סדנאות בסטודיו של אמנים מתחומים שני וכלה בפעילות ספורט אקסטרימית, חדר בריחה או מנהרת רוח- העיקר שתזכרו בכוח הכי חזק שיש: אהבה.