מתנות מפנקות שיולדות ישמחו לקבל

נולד לכם אחיין? החברה הכי טובה שלכם אמורה ללדת בקרוב? מזל טוב! לכבוד האירוע המרגש, הכנו לכם כמה רעיונות מקוריים למתנות יפות ומפנקות ליולדת

לידה היא מאורע כל כך משמח ומרגש, לא רק עבור האם והאב אלא גם עבור כל הסובבים אותם: בני המשפחה הקרובה והרחוקה וכמובן החברים. כולם סקרנים לפגוש את התוספת החדשה למשפחה, לגלות למי התינוק דומה, וללמוד להכיר אותו או אותה. כשמגיעים לבקר יולדת זו גם הזדמנות נהדרת להשתתף בשמחתה ולהראות לה את אהבתכם עם מתנה מקורית ושווה, שתשמש אותה בתקופה הקרובה. לא חסרים דברים שאפשר להעניק במתנה ליולדת, אז אם אתם מבולבלים ומחפשים מתנה מקורית ויפה –  הגעתם למקום הנכון!

כרית הנקה מפנקת 

לפעמים, כדי למצוא את המתנה המושלמת לא צריך להמציא את הגלגל מחדש: כרית הנקה נוחה היא מתנה מושלמת שכל יולדת תשמח לקבל. מדובר בפריט שהוא גם יפה וגם פרקטי, ובעיקר – משמש גם את היולדת וגם את התינוק. כרית הנקה מאפשרת לאם להניק בצורה נוחה, ומעניקה לתינוק מצע רך ועוטף מבד נעים. המטרה של כריות הנקה היא לתת תמיכה מיטבית בתהליך ההנקה לתינוק ולאם.

כריות הנקה מגיעות במגוון רחב של עיצובים, גדלים, סוגי בד והדפסים – כך שתמיד תוכלו למצוא כרית מיוחדת שמתאימה בול למקבלת המתנה. כדאי להשקיע בכרית הנקה מבד נעים במיוחד, ועם מילוי איכותי ונוח.

משטח החתלה: יפה ושימושי

עוד רעיון למתנה שהיא גם יפה וגם פרקטית: משטח החתלה לתינוק. מדובר כאן במתנה שהורים טריים באמת צריכים, וסביר מאוד שהם ישתמשו בה, במקום שהיא תשכב בארון ותחכה לעבור לידיים אחרות. משטח החתלה לתינוק הוא משטח רך שמיועד לפרישה על שידת ההחתלה. המשטח עשוי מחומר עמיד במים ונוח לניגוב, כך שפשוט במיוחד לנקות אותו בלי כביסה (ואם יש משהו שיכול לחסוך לזוג הורים טרי את כמויות של כביסה, אז אין ספק שמדובר במתנה שווה במיוחד).

צעצוע התפתחותי לתינוק

תינוקות לא מפסיקים ללמוד ולהתפתח: הם בוחנים כל מה שבסביבה שלהם, חוקרים, ממששים ומתבוננים. צעצועים התפתחותיים נועדו לסייע להם בתהליכי הלמידה שלהם. קיים מגוון עצום של צעצועים התפתחותיים לתינוקות, שמיועדים למטרות שונות: צעצועים שמפתחים יכולות קוגניטיביות, צעצועים שמפתחים יכולות פיזיות ועוד. לכן, צעצוע התפתחותי לתינוק הוא מתנה מושלמת – שגם ההורים וגם התינוקות ישמחו לקבל.

גם ליולדת מגיע

כשנולד תינוק חדש, לפעמים מההתרגשות שוכחים שאמא שלו בדיוק סחבה אותו בבטן תשעה חודשים ואז עברה צירים ולידה. כל העיניים על התינוק וגם המתנות בדרך כלל מיועדות לו. אבל אפשר גם לפרגן דווקא עם מתנה קצת שונה, ששמה את האמא הטרייה במרכז: למשל, שוברים למסעדה או לטייק אווי שווה, טיפול ספא, או שובר לחנות בגדים אהובה במיוחד.