מתנה מיוחדת לחתונת שישי

לא מעט זוגות בוחרים כיום להתחתן דווקא בימי שישי. מדובר על חתונות המאופיינות באנרגיה שונה לחלוטין מחתונות הנערכות באמצע שבוע או כאירוע ערב. ברוב המקרים האורחים שמגיעים לאירוע יהיו רגועים ונינוחים יותר שכן, מרבית האנשים אינם עובדים ימי שישי וכן, הם לא יגיעו בסוף יום עבודה מתיש ותובעני. מדובר על חתונות שיש להן לא מעט יתרונות ועל כן, אם הוזמנתם לחתונת שישי, אתם בוודאי תוהים מה כדאי לכם להביא כמתנה לזוג המאושר. מכיוון שמדובר על אירוע ייחודי, אין ספק שכדאי להשקיע במתנה ייחודית.

מה הופך את חתונות שישי לחתונות מיוחדות?

ישנם כמה דברים שהופכים את החתונות בימי שישי למיוחדות מאוד, דבר שבגינו לא מעט זוגות מעדיפים לוותר על אירוע ערב סטנדרטי ולבחור דווקא בחתונה מעין זאת. אם בעבר ימי חמישי כיכבו אצל זוגות צעירים וזאת מתוך ידיעה כי מרבית האנשים לא עובדים ימי שישי ועל כן הם יכולים לחגוג יחד עם הזוג עד השעות הקטנות של הלילה, הרי שכיום חתונות שישי מקובלות אפילו יותר מחתונות בימי חמישי וזאת בשל כמה סיבות:

ראשית כל, מדובר על אירוע בעל אופי קליל יותר. אירועי ערב לרוב רשמיים יותר ואילו אירועים שנערכים ביום קלילים ופחות רשמיים.

שנית, אין לחץ של זמן או יום עבודה למחרת ועל כן כל האורחים מגיעים לחגוג חתונת שישי בצהריים רעננים ומוכנים לחגוג עם הזוג כמה שרק אפשר ובאנרגיות הטובות ביותר.

אם אנשים חוששים לשתות אלכוהול באירועי ערב שכן הם חוששים מההשפעה של האלכוהול עליהם בבוקר שאחרי האירוע, הרי שבחתונת שישי ניתן לשתות אלכוהול בלי לחץ וזאת משום שלמחרת שבת וכל אדם יכול לנוח ולהירגע.

התפריט של חתונת שישי יהיה קליל יותר ולרוב גם טעים יותר. בשל העובדה שמדובר על אירוע יום הרבה יותר נוח לשלב בו תפריט חלבי או כל תפריט קליל ופחות רשמי אחר שישתלב נהדר עם האלכוהול שיותאם לאירוע מעין זה ויאפשר לכל האורחים להרגיש קלילים, נינוחים ולא כבדים מדי בשל האוכל.

בסופו של דבר אין כמו תמונות של חופה ביום. העיצוב של החופה מודגש בצורה מרהיבה יותר בתמונות ואם בוחרים צלם מקצועי הוא גם ידע כיצד להפיק תמונות מושלמות בתאורת יום מהאירוע כולו.

חתונות שישי הן ללא ספק חתונות בעלות קסם מיוחד. כל אדם שמוזמן לחתונה מעין זאת לרוב כלל לא מתלבט האם להגיע או לא. לא נכנסים כלל שיקולים של עייפות או קושי להתנהל באירוע עד מאוחר בלילה לאחר יום עבודה קשה וארוך. אם הוזמנתם לחתונת שישי אתם בוודאי שואלים את עצמכם איזו מתנה מיוחדת להביא לזוג.

איזו מתנה כדאי להביא לחתונת שישי?

אם אתם חושבים על מתנה שתוכלו להביא לחתונת שישי, אתם בוודאי יכולים לבחור בדבר המקובל והפשוט ביותר כמתנות לאירועים ופשוט לשים צ'ק, אך אם בא לכם להעניק לזוג מתנה מיוחדת אשר תואמת לרוח האירוע שלהם, כדאי שתצאו קצת מחוץ לקופסא ותחשבו איזו מתנה תרגש אותם ותשמח אותם. הנה כמה רעיונות למתנות:

ראשית כל, תוכלו להפתיע אותם עם חבילת ירח דבש. מכיוון שמדובר על מתנה יקרה, תוכלו לשתף כמה בני משפחה או חברים ולרכוש יחד עבורם זוג כרטיסים ליעד אטרקטיבי לירח דבש, דבר שללא ספק יפתיע וירגש אותם. תוכלו לבחור בהוואי, לאס ואגס, פריז או כל מקום אחר שמתאים בדיוק עבור זוגות.

דבר נוסף שתוכלו לרכוש היא סלסלת מתנות מדהימה המכילה את כל הפריטים הטובים והאיכותיים ביותר עבור הזוג כגון: יין משובח, שוקולדים משובחים, שמפניה, הפירות הכי טריים והכי טובים ועוד.

מתנה נוספת שתתאים לחתונה מעין זאת היא מגוון פריטים מודפסים אשר מכילים תמונות של בני הזוג או משפטים בעלי משמעות כגון: כוסות מודפסים, כלי מטבח נוספים, פיג'מות תואמות, כובעים, שמיכות ועוד.