יום הולדת שנה לתינוק – איזה מתנה לבחור?

עכשיו כאשר התינוק הקטן שלכם הגיע לגיל שנה, הוא אפילו יותר נלהב מעולם המשחקים ומתלהב מהצעצועים סביבו. עם זאת תינוקות קטנים גדלים ומתפתחים מהר, לכן תחומי העניין והדברים שמושכים אותם משתנים כל הזמן.

בגיל שנה תינוקות קטנים מתחילים לבטא את המילים הראשונות שלהם, הם יודעים להעסיק את עצמם במשחק, חלקם מתחילים לעשות את צעדיהם הראשונים בעולם ולכן זה פשוט נפלא לקנות להם מתנת יום הולדת שמותאמת לגיל ולשלבי ההתפתחות שלהם, ולדעת שהם יעריכו אותה.

כמובן שהמלאי עצום ויש שפע של אפשרויות בנמצא. כדי לעזור לכם לנווט בתוך העולם המופלא של מתנות לגיל שנה, אספנו לכם כמה רעיונות למתנות מדהימות במיוחד.

איך בוחרים מתנות ליום הולדת שנה לתינוק?

קודם כל חשוב להבין שבגיל שנה תינוקות צוברים כל כך הרבה מיומנויות חדשות, וצעצועים יכולים לעזור להם לתרגל את היכולות שלהם וללמוד על הסביבה שלהם. לכן בחירת צעצועי התפתחות לילדים בני שנה היא המפתח להצלחה, מכיוון שצעצועי התפתחות יכולים לעודד ולסייע לתינוקות הקטנים לפתח יותר את המיומנויות שרכשו. בעוד שלכל ילד יש את אבני הדרך הייחודיות רק לו, בגיל שנה רוב התינוקות כבר רכשו מיומנויות מוטוריות עדינות, משחילים חפצים, מעריכים ומזהים את הקשר בין סיבה ותוצאה, זורקים, מנערים וחובטים בחפצים ומייצרים המון רעשים בסביבתם.

לכל המיומנויות הנרכשות הללו מותאמים צעצועים שניתן לתמרן בקלות ויתאימו לקבוצת הגיל ולדברים שמאפיינים אותה. אם אתם מחפשים צעצועי התפתחות מהשורה הראשונה, באתר TWIGY ניתן למצוא מוצרי התפתחות מיוחדים ואיכותיים, שיעוררו את הסקרנות של תינוקות קטנים ויסייעו להם ללמוד עוד ועוד על עצמם ועל סביבתם.

מעבר לכך, המתנות הבאות גם יכולות להיות מוצלחות עבור גיל שנה.

המתנות הטובות ביותר לגיל שנה

הליכון לתינוק

בין אם אתם מחפשים מתנה לתינוקת ובין אם לתינוק, הליכון יהיה בחירה מעולה, וזו מתנה שמפעילה את החושים שלהם במידה רבה. הליכונים מעוצבים בצורות שונות, ישנם הליכונים מעץ ללא הרבה פונקציות וישנם הליכונים אינטראקטיביים שכוללים פונקציות מיוחדות.

בובות רכות ונעימות

בגיל שנה תינוקות אוהבים להרגיש ולחוש ולכן בובות רכות ונעימות, או כאלו שמשלבות גם מרקמים וטקסטורות מסוגים שונים, יהיו בחירה טובה לילדות וילדים בני שנה. שימו לב שהבובות לא יהיו יותר מדי גדולות, אלא בדיוק בגודל הנכון לאחיזה כך שהתינוקות יוכלו לחקור אותן בקלות.

נדנדה

כאשר יש נדנדה בבית לא צריך לחכות למזג האוויר המושלם כדי לקחת את התינוקות למגרש המשחקים השכונתי. נדנדה תהיה מתנה מושלמת לחלל חיצוני, כמו גם לחדר הילדים או המשחקים, במיוחד כאשר מדובר בנדנדה מעוצבת וייחודית. מעבר לכך זו מתנה כל כך שימושית שתסב הנאה למשך המון שנים.

שולחן פעילות

שולחן פעילות הוא בין המתנות היותר אהובות על תינוקות, וצעצוע זה ללא ספק מתאים לגיל שנה ולשלבי ההתפתחות של ילדכם. תינוקות יכולים לשחק בשולחן פעילות בישיבה, הם יכולים להחזיק בו כדי להיעמד בכוחות עצמם ויש שולחנות שניתן להמיר גם לגילאים גדולים יותר.