ברכות ליום הולדת – מה צריך לדעת?

ברכת יום הולדת היא דרך קצרה ומתוקה לברך מישהו ביום הולדתו, לאחל לו יום שמח ולהודיע לו שהוא אהוב.

דרך פשוטה אך יעילה להתחיל הודעת יום הולדת תהיה: "יום הולדת שמח או מזל טוב!" ואז לרשום את כל הדברים שאתה מקווה שהיום המיוחד הזה יביא לאדם החוגג.

אפשרות רשמית יותר תהיה: "איחולים לבביים ליום הגדול שלך." ואז לומר עוד משפט או שניים על מה שאתה מקווה שהיום הזה יביא להם (כגון בריאות, אושר, שגשוג, הצלחה, פרנסה, אהבה וכו').

אם אתם רוצים לכתוב ברכת יום הולדת מושלמת ואפילו להקריא אותה בוואטאפ, כדאי שתשימו לב לבחירת טון הדיבור ולסוג השפה שבה יש להשתמש.

4. טון הדיבור צריך להיות רשמי או לא פורמלי בהתאם לנמען ההודעה. לברכת יום הולדת לא רשמית, אתה יכול להשתמש בטון דיבור סתמי. אם זה לא אפשרי, נסה לשמור אותו לפחות קרוב לזה הרגיל שלך ושפה יותר חברית. לבוס שלך בעבודה יש לשמור על טון רשמי יותר ושפה מקצועית.

לא רשמי: היי {name}, יום נהדר אחי מזל טוב יום הולדת שמח עד 120! שנמשיך לחגוג ולבלות יחדיו!

רשמי: היי {name}, אני מאחל לך יום הולדת שמח מאוד ורק הצלחה בעבודה ועוד המון לקוחות!

5. סוג השפה תלוי אם זה לאדם צעיר או מבוגר, או אם הוא חבר שלך או מישהו שרחוק ממך יותר.

אם הם קרובים אליך, קדימה, ברך אותם באופן אישי בכך שתגיד להם איך

אז אתה צריך לכתוב ברכת יום הולדת ואתה לא יודע מה לעשות. הנה מדריך שלב אחר שלב עם רעיונות איך לכתוב ברכת יום הולדת מושלמת עבור יקיריכם.

שלב 1: קודם כל, בררו את גילו של האדם לו אתם כותבים את ברכת יום ההולדת

שלב 2: החלט מי יקבל את המכתב. כרטיס ברכה מסורתי ליום הולדת עם שם של אדם אחד בלבד יתאים במקרה זה

שלב 3: שימו לב לטון שלכם כאשר אתם פונים אל הנמען

שלב 4: התחל את ההודעה שלך על ידי פנייה אליהם עם השם או הכותרת שלהם

שלב 5: אם זה מותאם אישית, ציין משהו על החיים שלהם

שלב 6: נאחל להם יום הולדת שמח וברכות על השנה שבפתח!

הקלטת ברכה ליום הולדת באולפן הקלטות

הקלטת ברכות לאירועים מקובלות בכל שפה או תרבות, וזה לא שונה כשמדובר בחגיגת ימי הולדת. אז על מנת לספק חוויה אותנטית ללקוחות שלכם, תוכלו להקליט ברכות בשפות שונות.

אנו מציעים אולפני הקלטות בשפות הבאות: ערבית, סינית (מנדרינית), אנגלית, צרפתית, גרמנית, איטלקית, יפנית וספרדית.

אנו מציעים גם שירות של הקלטת ברכות יום הולדת עם שירה של שחקן קול אנושי אמיתי שלא רק יגיד את המילים בעצמו אלא גם ישיר שיר מהארץ או המנגינה האהובה עליך.

ישנם כמה אולפני הקלטות מעולים זמינים בשוק היום. חלקם מציעים גם שירותי הקלטת ברכות יום הולדת לאנשים שרוצים להקליט ברכות משלהם.

הדבר הטוב ביותר בשירות זה הוא שיש לו מגוון רחב של שירותים עבור אנשים בכל הגילאים. אתה יכול לקבל את ברכותיך מוקלטות על ידי כישרון קול מקצועי או שאתה יכול אפילו ליצור מסר משלך דרך האתר.

הקלטת ברכת יום הולדת תספק לך שפע של זיכרונות טובים וזו אחת הדרכים ליהנות מלחגוג את היום המיוחד שלך בכל שנה.

ישנן סיבות רבות מדוע אנשים אוהבים להקליט את ברכות יום ההולדת שלהם. זה יכול להיות עבור הוריהם, סבא וסבתא, אחים, חברים קרובים או אפילו עבור ילדיהם.

ישנן דרכים שונות להקלטת ברכות יום הולדת. אחת הדרכים היא להקליט אותו באולפן ההקלטות עם כל הציוד והצוות הדרושים בהישג יד. הדרך השנייה היא לעשות זאת בעצמך בבית עם מיקרופון פשוט ומצלמת אינטרנט או מקליט טלפון.

ההחלטה באיזו אפשרות תבחר תלויה בכמה כסף תרצה להוציא וכן באיזה סוג של קשר יש לך עם האדם/ים שיקבלו את ההודעה שלך. כמו כן, גם אם זה לא יום הולדת להרבה אירועים נוספים אפשר להקליט ברכה: חתונה, בר מצווה, בת מצווה, חתונת זהב או כסף, מסיבת פרישה או פרידה מעובד/ת בעבודה, ברית או בריתה וכל אירוע שחשבתם לנכון. כמו כן, אפשר גם להקליט שיר בהקדשה אישית שייחשב כברכה מקורית ומיוחדת עוד יותר!