אילו אטרקציות מגניבות יש לבר\בת מצווה?

הילד שלכם הגיע לגיל מצוות? מזל טוב! זה בהחלט יום מרגש שכיף לציין ולחגוג אותו. אבל שלא תטעו, אנחנו יודעים ומבינים מה העמדה שאתם נמצאים בה, הילד רוצה כמו שהיה לחבר, אתם לא מבינים איך לשים גבולות אבל גם לתת לילד או הילדה שלכם את הבר או בת מצוות החלומות שלהם. בשביל זה אתם צריכים לתכנן את האירוע בצורה מסודרת.

בר או בת מצווה – מאיפה מתחילים?

בר בת מצווה צריכה להיות מתוכננת עם תקציב שמוגדר מראש. יהיו לכם לחצים, אולי מבן או בת הזוג, אולי מצד הילד אבל אתם צריכים לערוך את האירוע בתקציב שנוח לכם ולפי הערכים והמוסכמות שקבעתם מראש. אם תיכנעו לכל לחץ או גחמה מבחוץ אתם יכולים לעשות החלטות שמגיעות מהרגש ולא ממקום רציונלי והאירוע הזה יגזים בממדים שלו מה שבנינו? אף אחד לא באמת רוצה.

בר\ בת מצווה בבית

אם אתם הולכים על אירוע מצומצם ואינטימי, לערוך אותו בבית נשמע כמו רעיון מעולה. הבית הוא הסביבה הטבעית שלנו, כך שלחגוג בו אירוע אינטימי נשמע מאוד נכון. לפחות לנו. מבחינת הפקה, אין צורך לשבור את הראש על לוקיישן, מידות, שירותים וכל הבאלגן. אתם יודעים ומכירים את הבית שלכם טוב, לתכנן את האירוע בצורה שתתאים גם לכם וגם לסטייל ולויז'ן שלכם יכול לבוא באופן הכי טבעי. המיקום של הבר, עמדת המוזיקה, שולחנות? אולי פשוט בופה קליל? כל התשובות יכולות להגיע מתוך תכנון קצר וקליל והתאמה לרצונות שלכם.

אילו אטרקציות מתאימות?

אירוע קונספט, מפעיל, סדנת בישול, שעשועון טריווה, הקרנת ברכות, אתגרי טיקטוק וכו'.

אירוע מצומצם

בר או בת מצווה במתכונת מצומצמת יכולה להיות מקסימה ומרגשת מאוד. לעיתים ילדים יעדיפו לחגוג אירוע גדול עם חברים ודווקא עם בני המשפחה בצורה יותר אינטימית, כזאת שמשאירה גם להם מקום לחגוג ולבלות עם חתן השמחה מה שלא מצליח לקרות באירועים באולמות קטנים כי יש הרבה מוזיקה, ילדים, המולה ורעש.
מי שחושב שזה הכיוון שלו, הנה כמה רעיונות לאטרקציות לאירועים מצומצמים, בכלל לא רק לבר או בת מצוות:

משחקי חברה מושקעים, אמן חושים וטלפתיה, סדנת סושי או אוכל, סטנדאפיסט, מצגת מצחיקה ומרגשת, קופסת בריחה וכו'.

לסיכום

אירועים לעיתים יוצרים לחץ אצל בני המשפחה או המארגנים ואנחנו אומרים, בואו נהנה מהאירוע. נעשה אותו באופן שאנחנו נהיה מרוצים ממנו.

בהצלחה!