עיצוב חדר הילד – המתנה המושלמת

כולנו רוצים את הטוב ביותר עבור הילדים שלנו וכשמגיע יום ההולדת שלהם, המוח שלנו עובד שעות נוספות למציאת המתנה המושלמת, שתהיה שימושית מצד אחד ושתשמח את הילד מצד שני. במקום לחפש ולהתרוצץ בין חנויות, ולמצוא מתנה שאחרי כמה ימים יימאס לו ממנה, למה שלא תעניקו לו מתנה שתלווה אותו לשנים רבות? למשל, עיצוב החדר…

הילד גדל בשנה והשמחה מה רבה

יום הולדת הוא אירוע מרגש, במיוחד עבור הילדים שלנו, שמטבעם, ממשיכים להתרגש ולצפות למתנת יום ההולדת שלהם מידי שנה. כהורים, אין לנו דבר חשוב יותר מהילדים, והדאגה והרצון להשביע את מבוקשם, במיוחד ביום החשוב ביותר בשנה בשבילם, מביאה אותנו לחפש בכל שנה מתנות לילדים, מקוריות ומיוחדות ביותר.

החיפוש אחר המתנה המושלמת יכול להיות מתסכל עבורנו, היות ואנחנו לא תמיד שולטים בתחומי העניין העדכניים ביותר של הילדים שלנו, ולא תמיד מצליחים לקלוע לטעמם. עוד לפני ששמתם לב, כבר עברה שנה נוספת, ומלאכת בחירת המתנה שוב ניצבת בפתח. אם מיציתם את עולם הגאדג'ט, סלולר ואלקטרוניקה ובבגדים אף פעם לא הצלחתם לקלוע לטעמם של הילדים, הרשו לנו לעזור לכם בבחירת המתנה המושלמת- עיצוב חדר ילדים באמצעות מדבקות קיר לילדים.

עיצוב חדר ילדים

הורים רבים יוכלו להעיד, כי גם לאחר לבטים רבים והתייעצויות שונות שהביאו להחלטתנו על מתנה ספציפית, הרי שאחרי תקופה מסוימת, מתנה זו נשכחה בחדר של הילד, בין שאר המתנות משנים קודמות. הפעם, את המתנה הזאת אנחנו לא רוצים שישכחו כל כך מהר.

חדר הילדים מהווה את הממלכה האישית והפרטית של הילדים שלנו, ובמקום למצוא עוד מתנה שתלך לאיבוד עם הזמן בחדר הזה, למה שלא נעצב את כל החדר עבור הילד. כיום, ילדים רבים בוחרים להזדהות ולאהוב גיבורים שונים ומגוונים, מעולם האנימציה והסרטים, כוכבי רשת, כוכבי ספורט, ריאליטי ועוד. כאשר נעצב את החדר בהשראת הדבר שהם הכי אוהבים, נוכל להגביר אצלם את יצירת תחושת האווירה הנעימה והאינטימית שהחדר אמור לספק להם.

כיצד נעצב את חדר הילדים?

אמנם העלינו כאן רעיון די מבריק, אך כולנו יודעים כי עם השנים החולפות והזמן שעובר, ילדים נוטים להחליף את אהבתם ותחביביהם בתדירות די גבוהה. כך, ייתכן כי גיבור העל שהם אהבו היום יוחלף שנה הבאה בכוכב כדורגל אחר. לכן, כשנבחר לעצב את חדר הילדים, כדאי להשתמש באלמנטים שניתן להסיר, מבלי לפגוע בקירות החדר.

כיצד אתם שואלים? באמצעות מדבקות קיר לילדים. מדבקות אלו מגיעות במגוון צבעים, סגנונות וגדלים, כשלמעשה, הילד יכול לבחור בעצמו היכן להדביק אותן בחדרו. אחד היתרונות הבולטים במדבקות קיר אלו, היא האפשרות להסיר אותן בקלות ובמהירות.

לא רק מדבקות קיר

אם אתם בכל זאת חוששים ממדבקות קיר, ניתן לעצב את חדר הילדים גם באמצעות אלמנטים נוספים. כך לדוגמא, אם הילד התחבר לגיבור על מסוים, שמיכה, כריות או תומך ספרים בעיצוב גיבור על יכולים לעשות את העבודה המושלמת.