מתנות מיוחדות לאורחים בחתונה

בעת תכנון החתונה שלכם, אתם עשויים להרגיש לחץ לקנות את המתנה המתאימה לכל אורח ואורח. אבל אם אתם מתקשה להבין מה להביא לאורחים שלכם בתור מתנה, או אם אתם בתקציב הדוק, אין צורך להיכנס לפאניקה. יש כמה מתנות נהדרות שהאורחים שלכם יוכלו להשתמש בהם שוב ושוב לאחר סיום יום החתונה. מתנות מקוריות ומיוחדות, שכדאי לכם להכיר ותוכלו גם בתקציב נמוך לתת לאורחים מתנה מיוחדת.

צילום מגנטים

אטרקציה שהיא גם מתנה לאורחים, אין אורח באירוע שלכם שלא ישמח לקבל במתנה תמונת מגנט למזכרת מהחתונה שלכם. מגנטים לאירועים מה שבער היה נחלת חתונות היוקרה בלבד הפכה להיות אטרקציה שכל אחד יכול להרשות לעצמו ואתם חייבים להזמין לחתונה שלכם צלם מגנטים מקצועי שיקח חלק באירוע, גם יהיה לכם מזכרת ועוד זווית צילום וגם תוכלו לתת מתנה מיוחדת ומרגשת לאורחים בחתונה שלכם.

מחזיקי מפתחות

בדיוק כמו צילום מגנטים, רק שהפעם האורחים מקבלים את התמונה שלהם על מחזיק מפתחות, משהו שנמצא איתם תמיד באופן קבוע והם מאוד ישמחו לקבל.

כיפות עם הקדשה

אתם יכולים לחלק כיפות במהלך החתונה לגברים בחתונה שבמהלך החופה כולם יהיו עם כיפה לבנה ועליה הקדשה עם השמות שלכם.

קשתות

קשתות אלה מגיעות בכל הצורות והגדלים השונים וניתן לרכוש אותן בסביבות 5-10 ש”ח בהתאם לסגנון הרצוי. קשתות אלו מתאימות לנשים בזמן שהגברים נהנים מהכיפות עם ההקדשה.

ספלי קפה

באופן מסורתי ספלי קפה משמשים כמתנה לאורחים אך עם הזמן הם התפתחו למתנות מותאמות אישית שהאורחים אוהבים לקבל.

תכנון החתונה

תכנון חתונה הוא משימה לא מעטה ולוקח זמן ומאמץ לתכנן אותה. אולם ככל שחשיבות החתונות עולה כך גם מספר האנשים שלוקחים חלק באירוע חשוב זה. ככזה, יש הרבה מתנות הקשורות לחתונה שתוכל לתת כאות לאורחים שלך – החל מפריטים מסורתיים כמו פרחים ועוגות ועד פריטים ייחודיים כמו ספלי קפה ומחזיקי יין.

החתונה היא יום מיוחד, יד ביד עם משפחה וחברים. הרבה אנשים משקיעים מאמצים רבים בתכנון היום המושלם ביותר עבור יקיריהם. עם זאת, לפעמים זה פשוט לא מספיק לערוך את החתונה המושלמת בלי לקבל את המתנות המושלמות ביותר.

חתונות הן אחד הרגעים החשובים ביותר בחיים. הם לא רק מקור בלתי מוגבל לשמחה, אלא הם גם יקרים.

עלות חתונה יכולה להיות מרתיעה להפליא, במיוחד כאשר מעולם לא תכננתם אחת כזו. אבל כמה בעצם עולה לתכנן חתונה? זה ישתנה בהתאם למיקום שלכם ולאיזה סוג יום חתונה שרוצים לחגוג, אך להלן הערכה גסה לעלויות חתונה בסיסית: העלות של חתונה בסיסית לכל הפחות תעלה 80-100 שקלים חדשים ויכולה לעלות ללא סוף בהתאם למה שאתם רוצים שיהיה בחתונה, למרות העלויות הכבדות וההוצאות הרבות, יש דברים שלא כדאי בכלל לוותר עלהים והחשוב ביותר מבין כולם הוא הזמנה מתנות מיוחדות למזכרת לאורחים.