מתנה מיוחדת לחתונה קטנה

הגודל קובע. חתונות קטנות הפכו לקונספט מועדף בקרב רבים שמחפשים ביום המאושר בחייהם (או לפחות אחד מהימים המאושרים בחייהם) את האווירה האינטימית, המקרבת, יחס VIP אישי ולקיים אירוע בהרכב מצומצם.
הטרנד שהחל את דרכו עוד לפני שנים רבות עלה מדרגה בתקופת הקורונה עם המגבלות השונות. אנשים גילו לפתע שגם בלי המגבלות מדובר במתכונת נפלאה לציין את המאורע המרגש ולחגוג עם האהובים מכל בהרכב אינטימי.

מהם היתרונות של חתונות קטנות?
לחתונות קטנות יש היבטים חיוביים רבים שכובשים את לבם של מי שבוחרים באלטרנטיבה זו: ראשית, ניתן להזמין רק את מי שבאמת רוצים לשמוח בחברתו ומכירים באופן אישי ולא מתחייבים מראש למשתתפים שמכירים בעקיפין (למשל, חברים של ההורים ממקום העבודה שמעולם לא פגשתם).
שנית, בחתונה קטנה אפשר להשקיע בכל אחד ואחד מהמוזמנים, כולל אינטראקציה אישית וגם המוזמנים עצמם. אפשר לבצע סידור שולחנות שיאפשר שיחות ולהעמיק את ההכרות האישית בין המוזמנים. כמו כן, האורחים מרגישים נבחרים ומעריכים את ההזמנה שהם בין המעטים שזכו לקבל הזמנה לאירוע שלכם.
מהצד הכלכלי, אין ספק שבחתונה קטנה אפשר לחסוך עלויות שכרוכות בהשכרת מקום גדול, צוות גדול, כמויות גדולות יותר של אוכל ואפשר להפחית עלויות מבלי להתפשר על איכות ורושם טוב.

איך מפיקים חתונה קטנה ומושקעת?
בתכנון חתונה קטנה חשוב להשקיע אפילו יותר ולבחור אולם בוטיק במרכז בו תישמר התחושה האינטימית והאקסקלוסיבית ולא תהיה חלילה הרגשה של בדידות או ריקנות. מקומות שערוכים לחתונות קטנות יודעים כבר בתכנון ובהפקה למלא ולהעשיר את המקום כך שהאווירה תהיה בוטיקית.
כדאי לבחור אולם במיקום אטרקטיבי נגיש לערוצי תחבורה ראשיים עם צוות מקצועי, אדיב ומסור שיפנק אתכם ואת האורחים מתחילת האירוע ועד סיומו. התייחסו גם לעיצוב המרהיב, למודרניזם בשילוב גופי תאורה מתוחכמים, אווירה מיוחדת וכמובן לחוויה הגסטרונומית וההקפדה על המעדנים והמנות המוצעים לאורחים, ניקיון מופתי, סדר וארגון.
תוכלו לבצע סיור וירטואלי ובעקבותיו סיור פיזי במקום, להתרשם מהאווירה ביום ובלילה ולבחון כיצד ניתן להפיק את החתונה הקטנה שלכם כולל חופה, סעודה ואם תרצו – תוכנית אמנותית ומסיבת ריקודים ביחד עם הצוות לפני שהתחלתם להפיק את החגיגה עצמה.

מתנות מרשימות לחתונות קטנות
האורחים יודעים שהם מוזמנים לחתונה קטנה ולכן הם יכולים לפרגן בגדול לזוג המאושר. מחפשים מתנה מיוחדת להעניק למתחתנים? לפניכם מספר רעיונות והמלצות.
מתנה נהדרת לזוג שעתיד לעבור דירה לאחר החתונה או נכנס לפתח הבית כזוג נשוי היא ברכת שלום וזוגיות. מוצר יודאיקה מרהיב מעוצב בידי אומן כולל מסגרת נירוסטה דקורטיבית שעליה חקוק פסוק מרגש. אם כבר בבית עסקינן, אפשר בהחלט להציע מתנות מיוחדות לזוגות לקישוט ביתם המתחדש כמו קישוטי קיר מרהיבים הנושאים את ברכת הכוהנים או עץ הצלחה לדרך מעוצב עם פסוקים מתהילים. ישנם גם בתי מזוזה מעוצבים ויפים וססגוניים בשלל צבעי הקשת שמתאימים לכניסה לבית. חשבו אילו פריטים אולי חסרים בבית של בני הזוג או מה הם ישמחו לקבל, מהם קווי העיצוב המועדפים עליהם וכדומה ואל תשכחו פתק החלפה כך שאם הם ירצו להחליף לפריט אחר – תהיה להם אפשרות לכך.
מתלבטים מה לקנות? אין בעיה. תוכלו גם להעניק לזוג המאושר גיפט קארד לרכישת מתנה לפי הסגנון המבוקש ושהם יבחרו לעצמם את השי המועדף עליהם בין אם מדובר בתשמישי קדושה מעוצבים או בפמוטים, חנוכיות, מעמדים לשולחן, מוצרים המיועדים לקבלת שבת ועוד.
כמובן שניתן לשלב בין מתנות שונות כולל כרטיס מתנה למימוש בשילוב ברכה יפה.