מהי המתנה המושלמת לגבר או לאישה? בושם, כמובן!

פרחים הם לא מתנה שמרגשת את כולם. עיסוי זוגי נחשב מבחינת רבים כעינוי ולאו דווקא כפינוק ותכשיט לא כולם אוהבים לענוד. אבל יש מתנה מושלמת שתמיד נחשבת להצלחה כבירה – בושם, כי מי לא רוצה להריח נהדר בכל יום? מחפשות או מחפשים בושם לבן או בת הזוג שלכם? הנה כמה בשמים שכל גבר או אישה ישמחו לקבל מכם במתנה.

בשמים מומלצים לנשים

בושם מתנה לאישה הוא רעיון נפלא, אך מאתגר. מאות בשמים מצוינים של עשרות מותגים מנצחים נמכרים בישראל. איך אפשר לבחור? ניסינו בכל זאת לרכז עבורכם כמה בשמים מומלצים:

  • בשמים של המותגים המובילים בעולם: כבר עשרות שנים שישנם כמה מותגי בשמים בינלאומיים שמככבים באופן קבוע בצמרת דירוג המכירות העולמי. תחת כנפי המותגים הללו ניתן למצוא בשמי נשים איכותיים במיוחד, ייחודיים בשילובי הריח שלהם, וכאלו שניחוחותיהם נותרים על הגוף לאורך זמן. ברשימה המנצחת הזו ניתן למצוא בשמים כמו דה וואן ודה אונלי וואן אינטנס של דולצ'ה אנד גבאנה, את קריסטל נואר ודילן בלו של ורסצ'ה, את במבו ובלום אמברוסיה די פיורי של גוצ'י, את סדרת בשמי קנדי של פראדה. וזוהי רשימה חלקית בלבד.
  • מותגי בשמים חדשים (יחסית): לא חייבים ללכת על מותג ותיק בן עשרות שנים כדי ליהנות מבושם איכותי ונעים. ישנם מותגים פחות ותיקים אבל לא פחות מיוחדים מהרשימה שהוזכרה לעיל. כאן תמצאו מותגים כמו אלי סאאב (עם לה פרפיום, גירל אוף נאו ועוד), ג'סוס דל פוזו (בושם מיה מי מיין מאוד מומלץ), אריאנה גרנדה (לייק קנדי וטנקיו נקסט הם תמיד בחירה מצויינת), נרסיסו רודריגז (פלור מאסק ופור הר נחשבים למאוד מבוקשים) וישנם עוד אינספור מותגים בני עשור או שניים בלבד עם בשמים נהדר ומומלצים.

בשמים מומלצים לגברים

נעבור למין הגברי, כי בושם מתנה לגבר הוא אפשרות טובה לא פחות. גם במקרה הזה המגוון רחב והאפשרויות רבות. הנה כמה מותגי בשמים מומלצים במיוחד:

  • שאנל – מותג העל הוותיק מציע מגוון בשמים מושלמים לגברים, בראשם ספורט אקסטרים הספורטיבי ובלו דה שאנל הפירותי הנפלא.
  • ג'ורג'יו ארמני – זהו אחד ממותגי הבשמים האהובים ביותר על גברי ישראל, כשבשמים כמו קוד קולוניה וסטרונג וייד יו, אמורים לככב גם במצעד הבשמים של 2022.
  • אברקומבי אנד פיץ' – מותג שמוכיח שגם בלי לקרוע את הכיס, ניתן למצוא בשמים נהדרים לגברים. פירסט אינטנס, אותנטיק ופירסט אינסטינק בלו הם שלוש דוגמאות לבשמים זולים באיכות גבוהה במיוחד.
  • פאקו רבאן – מותג העל הספרדי מציע מספר בשמים ייחודיים אשר נחשבים להצלחה כבירה בכל רחבי הגלובוס. וואן מיליון הוא אחד הבשמים הנמכרים בהיסטוריה וגם סדרת אינוויקטוס על שלל בשמיה נמכרת ללא הפסקה. עוד בשמים של פאקו רבאן מחכים לכם באתר הבא.

עוד מותגי בשמים מומלצים לגברים הם אלחרמין (לאבנטור נייט, עיוני), הוגו בוס (בוטלד אינטנס, בוטלד נייט), קריד (אוונטוס), ראלף לורן (פולו שחור, כחול ואדום) ועוד.

אתר אחד, מאות בשמים מנצחים

כעת, לאחר שהבנתם כי בושם הוא המתנה המושלמת וגם קיבלתם כמה המלצות, הגיע הזמן שתכירו את אתר דיוטי למון שמציע לכם את כולם מבלי לצאת מהבית. בדיוטי למון מחכים לכם כל מותגי הבישום המובילים לרכישה במחירים נוחים, עם אפשרות קנייה בלחיצת כפתור, תוך קבלת כל המידע הרלוונטי לגבי הבושם שמעניין אתכם. האתר אף מאפשר שליחת בושם במתנה לאדם אהוב באריזה מהודרת עם כרטיס ברכה מעוצב, עם שליח שיגיע אליו עד הבית. נסו ולא תתאכזבו.