מאמר אורח – איך לבחור מתנות מקוריות ללקוחות ולעובדי החברה?

בחירה של מתנות מקוריות ללקוחות ולעובדי החברה עלולה להיות מטלה של ממש גם עבור היצירתיים שבינינו. אז איך תצליחו במשימה כל פעם מחדש ותוסיפו לברכה המושלמת גם מתנה שווה? הכל בכתבה הבאה.

גיוון הוא שם המשחק

בכדי לא להיות צפויים ולספק לעובדים וללקוחות שלכם מתנות מיוחדות בכל פעם מחדש, אתם פשוט חיים לגוון. לכן, השתדלו להיות יצירתיים בכל שנה או חג ורעננו את הקונספט של המתנות באופן קבוע. אחרי הכל, מתנות אמורות להפתיע ולספק מעט פאן בסדר היום הקבוע מראש והלחוץ של מירבתינו.

ידע הוא כוח – וכדאי לכם לנצל אותו

מכיוון שאתם מכירים את המנטאליות הארגונית ואת הלייף סטייל של הלקוחות שלכם – יש לכם יתרון מובנה בבחירת המתנה. למעשה, אתם לא צריכים לעשות מחקר בכדי לדעת מה העובדים והלקוחות יאהבו ואילו מתנות יעשו את העבודה. לכן, השתמשו בידע הזו בכדי לבחור את המתנה הבאה והעניקו ערך מוסף עם ברכה שווה.

מיתוג זו (רק) אופציה

למרות שאנו נוהגים להעניק מוצרים ממותגים ללקוחות ועובדים – חשוב לזכור שזוהי אופציה ולא חובה. אם אתם יכולים להעניק מתנה יצירתית עם ברכה שגונבת את ההצגה, לכו על זה. יהיו לכם מספיק הזדמנויות במהלך השנה לעבוד על הברנדינג של המותג שלכם ואין ספור של דרכים לספר את הסיפור של החברה שלכם באמצעות מהלכים שיווקיים אחרים.

פרקטיות זו לא מילה גסה

למרות שלפעמים כולנו רוצים להיות סופר יצירתיים עם ברכות היום הולדת ועם המתנות שמגיעות עימן, בלא מעת מקרים פרטיות היא ערך של ממש. נסו להיכנס לנעליים של העובדים והלקוחות שלכם וחשבו איזו מתנה תשדרג להם את היום יום. לעיתים מוצרים קטנים עשויים להיות סופר שימושיים ומתנות גרנדיוזיות יישארו עמוק במחסן – ללא שימוש.

אל תשכחו את התקציב העומד לרשותכם

למרות שאנו רוצים לפנק את העובדים והלקוחות שלנו מכל הלב, אסור לשכוח שתמיד יש מגבלה תקציבית שחשוב לעמוד בה. לכן, השתדלו להישאר בתוך המסגרת התקציבית בבחירת המתנה ושימו לב לכמות המתנות שאתם רוכשים. חישוב מדוקדק עשוי לחסוך לחברה שלכם הרבה מאוד כסף ולקבל יותר

לסיכום: בכדי שתוכלו להעניק ללקוחות ולעובדים שלכם מתנה שווה, כדאי שתחשבו על הצרכים ועל סגנון החיים הייחודי שלהם. כדאי גם לגוון, לחדש ולהעניק להם מוצרים אשר ישמשו אותם על בסיס קבוע ולהוסיף להם טוויסט של פאן בכל פעם מחדש.

המאמר נכתב בשיתוף חברת פפירוס דפוס מתקדם ומוצרים ממותגים לעסקים