הכירו סוגי מתנות שמתאימות למסיבת רווקות

מסיבת רווקות טובה תלויה בשני דברים – החברות והפרטים הקטנים. ככל שמשקיעים יותר בפריטים קטנים ומיוחדים, כמו כובעים, כוסות שמפניה מעוצבות או אביזרי בריכה – ההנאה תגדל, החוויה תישמר והרגע המיוחד יהפוך בלתי נשכח.

עם או בלי הקורונה, עונת החתונות השנה הייתה מהעמוסות ביותר בישראל הקטנה. יחד עם כל החתונות האלו מגיעות גם שלל מסיבות רווקות, שלמען האמת כבר מתחילות להזכיר אחת את השנייה, כיוון שרובן נערכות באותו הפורמט של מסיבת צהריים בבריכה וחברות טובות.

כדי להפוך את המסיבות למיוחדות, שונות וכיפיות הרבה יותר, כדאי להשקיע קצת זמן בבחירת פריטים קטנים ומתנות. מתנות למסיבת רווקות הן בדרך כלל פריטים קטנים, שמישים ומעוצבים בטוב טעם, שמקבלות הבנות מהכלה כדרך להנציח את האירוע הגדול.  

פריטי לבוש

מתנה למסיבת רווקות קלאסית שתמיד עובדת היא פריט לבוש כלשהו. לרוב, כובע הוא הבחירה המתבקשת – שכן הבנות יכולות לחבוש אותו מתי שרוצות, ובעיקר בצהריים כשהשמש קופחת. מי שרוצה להשקיע ולבחור לחברותיה פריט מיוחד יותר, יכולה להזמין גם משקפי שמש, צעיפים, חולצות ואפילו בגדי ים. כמובן, הכול תלוי בבנות ובסוג האירוע. בנוסף, אפשר גם להזמין בגדים עם כיתוב אישי, בדיחה פרטית או תזכורת לחגיגה בה השתתפו – מסיבת הרווקות.   

כלי מטבח

אמנם הכותרת לא מזמינה במיוחד, אבל איננו מתכוונים לסירים ומחבתות. הרי במסיבות רווקות שותים יין ושמפניה, אז למה לא לחגוג את המאורע המשמח עם כוסות שמפניה מעוצבות כאשר שם הכלה רשום עליהן? עוד אפשר להמשיך ולהזמין צלחות מיוחדות, כוסות לשתייה רגילה, ואפילו סכו״ם ופותחני יין. בכיוון אחר, אפשר לתת כמתנה בקבוקי מים מאלומיניום או כוסות רב-פעמיות לשתייה חמה. אם מדובר על כוסות רב-פעמיות או פותחני יין, אפשר לחלק את הכלים לבנות כמתנה בדרך הביתה, והרי לכן אחלה מתנה למסיבת רווקות.

מתנות שימושיות  

מסיבת רווקות מתרחשת הרבה פעמים בבריכה, כמו שאמרנו, ולכן מגבת מעוצבת היא בחירת מתנה מעולה, וגם אחת ממש פרקטית. בנוסף, תיקים מעוצבים, או שמיכות – אם המסיבה בערב – יכולים להיות הצעות מגניבות למתנה. בגזרת התיקים אפשר ללכת על תיק צד, שרוכים או תיק מקש, שאפשר לשלב גם עם כובע תואם. למי שרוצה אף להשקיע יותר, אפשר להזמין אפילו ארנקים או כיסויי דרכון יפים ואישיים.

תמונות ומזכרות

ולמרות הכול – הבחירה הקלאסית למאורע היא מזכרת, בצורה של תמונה אישית מעוצבת בכל דרך שתבחרו. אפשר לשים אותה על בלוק עץ, קאנבס, במסגרת ואפילו על מחזיקי מפתחות. למגע אישי תמיד יש קסם שאי אפשר לפספס הרי, ולכן תמיד מדובר בבחירה מיוחדת ומרגשת. ובכל זאת, רגע לפני סיום נציע את האפשרות המתבקשת: להכין חבילה עם מספר מתנות קטנות – מתוך אלו שהצענו כאן – ולחלק אותה לבנות כחבילה. כמה שיותר – יותר טוב.