הכירו כמה מתנות שוות לחנוכת בית

מחפשים רעיון מעניין לחנוכת בית? משהו מקורי, מתוחכם ומעוצב? בדיוק בשבילכם אספנו כמה וכמה רעיונות שכאלו, בכתבה הבאה.

עונת הסתיו ידועה בישראל לא רק בנטייתה להיות קצרה, אלא גם בתור הזמן בו כולם עוברים דירה. מחד, מדובר על סוף הקיץ ותחילת שנת לימודים חדשה – הזדמנות טובה מאד למשפחות שרוצות לעבור. מאידך שנת הלימודים האוניברסיטאית בפתח – משמעה סטודנטים רבים שעוברים לערים הגדולות.

לאור כך, חנוכות הבית הופכות להיות עניין שבשגרה בתקופת הסתיו, והחיפוש אחר מתנה מעניינת, מקורית ומתוחכמת, מלווה רבים איתנו בזמן זה. אבל, מתנות שוות זה רק עניין של השקעת מחשבה. בסוף, ההיצע הענק שמציעים האינטרנט ושירותי המשלוחים השונים מאפשר להוציא לפועל כל רעיון וקצה מחשבה שעולים לנו בראש.

תמונות ומסגרות

כל אחד בכל זמן, צריך תמונות לבית. ומהצד השני, אין ספק שיש היצע שלם של סוגי תמונות שונים ויפהפיים שאפשר לבחור. מחד, ציור שמן – מצויר ביד או קנוי מהשוק – הוא תמיד בחירה טובה. מאידך, גם תצלום מודפס או בחירת כמה תמונות בתבנית – יכולים להיות רעיונות מגניבים. הבחירה בסופו של דבר תלויה בטעם האישי, ובעיצוב הבית אליו התמונה מיועדת. אפשרות נוספת ומעניינת היא בחירת תמונות ברזל לסלון. מדובר על תמונות מעוצבות אישית המודפסות על ברזל שחור – עיצוב נפלא וגם עמידות בתמונה אחת. איך שלא יהיה, הזמנת תמונות לבית חדש היא אלמנט קלאסי, נפלא ומרגש.

עציצים וצמחים

אכן, אתם צודקים – הקורונה גרמה לכולם לקנות צמחיה לבית. ובכל זאת, בית חדש תמיד צריך עציצים חדשים, ובחירה של העציץ הנכון היא מתנה מושלמת לדירה חדשה. האופציות נרחבות ונפלאות – מעציצים עומדים, דרך עציצים בתלייה ועד עציצים קטנים שאפשר להניח על שידה או על ארוניות. בערים הגדולות וגם בפריפריה, משתלות נמצאות בכל פינה, ואפילו קיימות פלטפורמות שמציעות משלוחי צמחים בזמינות גבוהה. כל דייר בבית חדש ישמח לקבל עציץ רענן וירוק, שיכניס אוויר ואנרגיה טובה לבית החדש.

פרטי נוי לבית

החל מתומכי ספרים מעוצבים ועד מנורות לילה אופנתיות, בית חדש תמיד זקוק לפריטים קטנים ומיוחדים, שיהפכו אותו לחמים ואישי יותר. כאשר בוחרים פריטים המתאימים לריהוט ועיצוב הבית –מומלץ לחשוב על פסלים יפים, קערות לחפצים קטנים כמו מפתחות או תמונה קטנה במסגרת נעימה, או מודפסת על חומר מיוחד, כמו עץ. נסו לחשוב על הפריט שיכול לתת ערך מוסף לבית, שמתאים לדייריו ושלא יתפוס מקום גדול מדי, כיוון שפריטים כאלו נוטים להפריע להרמוניה של מעצב הדירה, אם לא נבחרו על ידו.  

משהו לכניסה

הנה מתנה מיוחדת מאד: שלט לכניסת הבית. שלט מיוחד תמיד יכול להתאים לחנוכת בית. אם רוצים להיות מקוריים, אפשר גם ללכת על שטיח כניסה מעוצב או בעל הדפס אישי – שניתן לעצב על פי הטעם האישי.