ברכות לכל מטרה

ברכות

באירועים שונים זו הזדמנות נפלאה לשאת ברכות עבור מי שחוגג. זאת כיוון שבאירועים הללו כמו יום הולדת עגול, חתונה, גיוס וכו', מגיעים אנשים רבים אשר כל אחד מהם מכיר אדם זה ממקום אחר. אדם אחד שיישא ברכה הוא קרוב משפחה כמו אח, גיס, אבא וכו'. מברך אחר הוא חבר ללימודים, אדם אחר הוא חבר לחוג ספציפי שהם נפגשים בו כמה פעמים בשבוע לאורך שנים, אם זו חתונה, יש מברכים מהצד של החתן ומברכים מהצד של הכלה. כל אחד מהמברכים מספר על רובד אחר באישיות של החוגג ובדרך כלל זהו רובד שאחרים אינם מכירים. יש סיפורים על עניינים משפחתיים שהאנשים מהמשרד לא מכירים ויש סיפורים על מוטיבציה ושייכות לעבודה שאנשי המשפחה אינם מכירים. זו הסיבה שהקהל אוהב מאד לשמוע את כל הסיפורים הללו כיוון שהם מסקרנים ומרתקים ומראים צד נוסף של החוגג שלא היה מוכר לאחרים.

לא לכל אדם יש כשרון כתיבה ולכן כאשר יש אירועים ומישהו מאד רוצה להקריא ברכה יוצאת דופן הוא נעזר באופציה של סופר צללים. אדם זה מקבל מידע מדויק על אופיו של בעל השמחה, מה הייחוד שלו, במה הוא עוסק, מה המאפיינים של האישיות שלו. מזמין הברכה מספר לו את הפרטים החשובים ולאחר שכותב הברכה המקצועי קורא את המידע שוב ושוב, הוא מחליט כיצד לכתוב את הברכה. המטרה היא ליצור מעין שיר קולח, עם חרוזים או בלעדיהם. בתום הכתיבה הקטע יועבר למזמין הברכה והוא יחווה את דעתו, אולי יבקש לבצע שינוי או תיקון קטן וכך תושלם הברכה. ביום האירוע, המברך יהיה מאושר מהקטע שנכתב עבורו למטרה חשובה זו והוא יקריא זאת בפני כל הקהל.

ברכות ליום הולדת עגול

לכבוד יום הולדת עגול, יש כאלו שמזמינים את בני המשפחה. החברים והקולגות מהעבודה למסיבה נחמדה ויש כאלו שמגיעים למקום מסוים ומסתבר שארגנו להם מסיבת הפתעה. לכן הם מופתעים מאד כשהם רואים את כל האנשים היקרים להם שהגיעו למקום המסיבה כדי לחגוג יחד איתם. בזה אחר זה מגיעים המברכים לקדמת הבמה והברכות המקסימות נאמרות בחן רב ולכן הקהל מוחא כפיים ומרוצה מאד מכל מה שהוא שומע, דברים שאנשים לא ידעו כמו מעשי התנדבות שאדם זה מבצע בסתר בלי להשתחצן, אלא מכל הלב וזאת לאור הסיפוק הרב שהדבר נותן לו.

ברכות בחרוזים

אחת האופציות המשעשעות הן ברכות בחרוזים. מי שמוכשר לכך מצליח לחבר ברכה בנושא מסוים או על אדם ספציפי כשיש חרוזים ומילים שחוזרות על עצמן והדבר יוצר מעטפת נעימה מאד לשמיעה.

ברכות אהבה

בן או בת זוג שאינם מוכשרים בכתיבה, אך מעוניינים להעניק ברכה מיוחדת לחצי השני שלהם, מבקשים מאיש מקצוע שיכין עבורם את הברכה מלאת האהבה ועם העברת המסרים הספציפיים שחשובים ליידע את הצד השני.