ארנקים ותיקים טבעוניים לגברים ונשים

תיק טבעוני לא רק לטבעוניים

הרשו לנו להציג לפניכם ארנקים ותיקים טבעוניים שיכולים לשנות את פני העתיד, מותאמים לא רק לטבעוניים אלא לכל גבר או אישה בעלי טעם איכותי ומשובח. כבר לא צריך לשלם סכומי עתק על תיקי עור מעוצבים ויוקרתיים, כשתיק או ארנק טבעוני יכולים לתת לכם את אותה התוצאה.

תוכלו למצוא הרבה דגמים של תיק טבעוני לאישה דמוי עור, או ארנק טבעוני בצבעים ודגמים שונים לגבר ולאישה. תוכלו לעיין בקטלוג של אדון קרלוס כדי לראות את כל העיצובים המשגעים, מודפסים על בד השעם ונותנים לו מרקם וצבע מדהימים.

למה דווקא תיק טבעוני?

את הבד המלאכותי ייצרו לראשונה בגרמניה בזמן מלחמת העולם השנייה, הצריכה בעור אמיתי הפכה לבעייתית בזמן מלחמה. הבד הסינטטי הראשון שנוצר היה עיסת נייר דחוסה, שהייתה מעולה לייצור המון פריטים מלבד הנעלה שנשחקו ונהרסו מהר.

עם השנים ייצור בד סינטטי שודרג וניתן למצוא בדים מכל מיני חומרי גלם, מאוד ידידותיים לסביבה כגון בד שעם או פנימית הצמיג. כל אחד מהבדים הללו עובר שלבי עיבוד, המעניקים להם גמישות ורוך עם מגוון צבעים מהפנט שיגרום לכם לחטוף את הארנקים מהמדף.

בד מעור מלאכותי המשמש לייצור תיק טבעוני

עם השנים יצרו המון סוגים של בדים סינטטיים המשמשים כחלופה לעור חיות, מהם נוצרים המון פריטי לבוש ואופנה.

כיום תוכלו למצוא בד שעם המיוצר מקליפת עץ אלון השעם, זהו בד שמתאים עבור ייצור מגוון מוצרים וידידותי לסביבה.תוכלו למצוא המון פריטי אופנה וביניהם תיק טבעוני לנשים או ארנק טבעוני לשני המינים עם ציורים משגעים וצורות שונות.

ארנק טבעוני לכל מלתחה

כיום ניתן למצוא ארנק טבעוני במגוון עיצובים, שניתן להתאים בקלות לכל מלתחה בארון שלכן ולכל סוג אירוע שתלכו אליו.

בא לכן להשאיר רושם מעולה? זאת הדרך המושלמת לא רק להיראות טוב אלא גם להראות כמה חשוב לכן לשמור על הסביבה. להגיע לאירוע עם ארנק טבעוני, זאת דרך מעולה להראות את התיק או הארנק שלכן לחברות שלכן ולגרום להן לקנא.

חושבים על מחר

ארנק טבעוני או תיק טבעוני הם פריטי אופנה שניתן למצוא כיום די בקלות, והם מיוצרים באהבה ומחשבה על מחר ועתיד.תוכלו למצוא כל ארנק שרק חלמתם עליו, עשוי מבד שעם או פנימית צמיג, בעיצוב מודרני, מאוד אופנתי ואיכותי.

כמו כן, ניתן למצוא ארנקים ותיקים טבעוניים דמוי עור זוחלים, או עם ציורי נוי משגעים שישאירו אתכם פעורי פה. אך זה לא הכל, תוכלו גם למצוא עוד המון פריטים כגון חגורות טבעוניות או קולרים מבד שעם לבעלי החיים האהובים שלכם.

אילו עוד אביזרי אופנה טבעוניים אפשר למצוא

מעבר לארנק טבעוני שיכול להתאים לכל אירוע וכל מלתחה, אפשר למצוא גם ארנק טבעוני שמתאים גם לגבר וגם לאישה בגדלים שונים. תוכלו גם למצוא מגוון של חגורות טבעוניות משגעות בצבעים שונים, כובעי פנמה מקש או בד במגוון רחב של צורות.

תוכלו למצוא נעליים בכל הסגנונות וכל העיצובים, נוחים במיוחד שמתאימים לאקלים הטרופי של ארצנו הקטנה.

למה לא בעצם?

כאשר אתם בוחרים במוצר טבעוני כגון ארנק טבעוני או תיק טבעוני, אתם חושבים לא רק על מחר אלא גם על דורות הבאים.

כל מוצר טבעוני נעשה באהבה לא רק לבעלי חיים, אלא גם לבני אדם, עם ייחודיות ועיצובים משגעים שיכולים להתאים לכל סגנון לבוש.

קחו את  הזמן לעיין באתר הנפלא של אדון קרלוס, ולבחור בארנק או תיק טבעוני שיתאים לכם.